Tuesday, November 4, 2008

Uno di Rumah Liyana...

Cali cali cali main uno arah c liyana...kami ane datang tym laz day raya. Gpun ia manggil open houz..apa lagi, ramai2 tah kami menyerang dgn membawa parut sorang2 yang begandang macam guruh di langit. Sekali lapas makan bahapa, c liyana ane membawa uno blocknya arah living room nya. Memandangkan sorang2 alum pernah main uno stail block ane, kami tah mencuba. Konon2 ala2 professional gitu..keke...

Tapi sepanjang main atu, banyak wa kejadian cali saja...c Rawi dgn kajar2 tangannya. sampai bab ia menaruh uno di atas pun nampak gegaran tangannya. Maklumlah sapa yang roboh uno nya, ia tah d Loser...keke...sekali ada ja kejadian luan iski sampai tetumpah minuman d kapit. tekana tanganku lagi tu..huhu...dah atu, ada bab turn ku kan main, nda semena2 roboh tia. alum g ku menjangkau. P yang calinya c zam macam kekajutan elektrik meliat uno roboh. C meha yang sedang memigang cawannya yg berisi aing, tarus menyiram dirinya sendiri dgn aing atu. Suma atu live show dapan mataku! Wahahahaha...cali...cali....kami suma ane ketawa tebahak2 wa....sayang eh nda tegambar dsana ah..

Siok ja la main uno arah c liyana ane. Byk kenangan disana...paling cali bab c meha n rawi....wakakaka...jan marah guys!

~Peace n Love~

No comments: