Thursday, November 13, 2008

Happy Tree Friends yg giler!

Awuu...banar ne aku becerita ah. Gila banar la vids Happy tree Friends ane. Banarnya batah plg dah p baru tah pemes arahku. keke...well, it all started when my bro liatkan some vids about this cartoon. Cali2 ja p membari ijap, mihir, membarigali dan yg sewaktu dgnnya. To kids yg suka liat ceta katun, jan d suruh drg liat. Xtreme banar ne katunnya ah. To those yang nda tau apa ka bendanya katun ane, aku bagi description sikit2 ah. Characters katun ane kiut2 belaka...based on animal la. Tau tah kiut ane kan, soranya pun kiut2 ja. Pokoknya serba kiut la characters nya ane. Yang paluinya, jalan ceta dorang ane. Extreme! 18sx! Pokoknya anak damit nda bleh di liatkan. Mun diliatkan, samada dorang ane akan menangis (trauma) atau yang paling sadis, dorang ikutkan apa yang ada dalam katun atu. Wawawa...For more info, youtube ja katun ane mun kan meliat.Lau kan meliat awal ane, liat ja example di bawah ane..

No comments: