Tuesday, November 4, 2008

Onlining di Kantin hostel

Woohooo!! Ahernya dapat ku online d kantin ane. thanx 2 maming krn telah memperkenalkan hotspot yg memakai easi saja. kan sanang, nda payah menyusahkan diri membali kad simpur yang kadang2 sekajap nganya diri online. batah2 ane aku selalu online arah rmh Se7en-sins. Mun malar atu, galat ja rasanya. Yalah..ia yg membayar tiap2 bulan e-speed nya, kami yg makai free. Rasa bersalah ja 2 as if kami ne take advantage arahnya. Cian ja ia kan. Gpun banyak benda baik yang ia buat arah ku time2 ku kapih brabis eventho' aku sendiri nda meminta. Well, a great thanx to you uncle. hehe...sober ja ku tu...wawawa...cakap sal duit ane, elaun ku ah...bekurun2 ku menunggu nda ja pandai kuarnya. Byk dah plan ku utk kan elaun ane. Membayar hostel g, membayar hutang arah adiku g...huhu...paksa yg for my own leisure ku korbankan demi necessities ku. apa bleh buat...sabar ja...huhu...

No comments: