Tuesday, November 4, 2008

My future education plan


Antah...batah2 ane tekanang ku kan future plan ku. Altho' batah dah ku pikir2 kan n ku plan2 p baru2 ane tekanang ku lagi. Well, as what my plan dari start ku masuk UBD sampai ane, aku kan menyambung Master after graduate 2010 ane. Tapi arah which uni aku nda tau. Yatah baru2 ane aku surf mencari which uni yang sesuai utk course ku. I'm planning to take MSc Educational Leadership arah Leicester University or MA Leadership and Learning arah Hull university. InsyaAllah...mudah-mudahan tah tercapai sekali ane. Hopefully aku kan mau dapatkan PhD nanti ja. Nya org2, mun blajar ane nda alang2. Nda ja? Sapa ja nda mau ada gelaran Doktor di dapan namanya. P bukan plg aku kan mengajar nama, nganya aku mau biar tia sehabis2nya ilmu atu di dapati. Dalam islam lagi membagitau yang ilmu atu WAJIB dituntut. So, apalagi...ikut la ajaran islam atu.

Chayoo!!

No comments: