Tuesday, November 25, 2008

THE SAME SHIT HAPPENS AGAIN

Paling ku sakit ati bila hasil usaha ku kana ambil macam atu saja! Ingat aku ne apa?? Aku karit? Ucap plg aku ne karit ilmu ka, karit betakang ka…Tapi ane kraja yang aku hasilkan wa. Imagine saja article yang kamu hasilkan sorang2 originally and selama bebulan2 kamu buat, nda meminta bantuan dari mana2 pihak, tau2 kana ciplak leh orang lain! Nda kamu rasa sakit ati ka tu? Aku yang bekarih-karih, bepanas-panas, membanting tulang ampat karat mengusahakan kerajaku tapi kana putik cematu saja leh urang yang sepatutnya berusaha macam aku. SAKIT BANARRRR ATIKU!! Ane kali kedua the thing happened to me. The first one sama ja! Aku yang membuat kraja tapi ia jua yang meminta macam nada. Alasannya byk krajanya sampai nada masa. Duhh!! Macam tah aku nda banyak kraja kali ja. Lagi tia, byk course ku dari ia. Ia apa jua…sekadar 5 6 courses compare to aku yang ada 8 courses! Sepatutnya ia ada MASA dari aku. Bila ku tanya napa plg nada masa, jawabnya kajanya betimbun. Due date nda g batah la..projek la…bla..bla..Hey, S.H.U.T U.P~ Mun tah kaja betimbun, buat plg awal. Yang ku liat ia selalu bejalan2 atu, ada masanya. Mun sekali dua nda ja ku ingar, ane bekali2 ku teliat ia ‘bejalan2’. Yatah paling ku sasak arah diriku ane. Terlampau LAMBUT ATI, BAIK ATI, NDA PENYAMPAI ATI sampai urang sukati2 memijak palaku! Mengulah2kan diri macam hamba durang! (Some of u always say that I’m such a lucky girl but look deeper…sob..sob…)

No comments: