Monday, November 17, 2008

Exam nda g batahhhh

wahhh...tgl brapa ari ja nganya lagi kan xm ane...alum g ku brapa revising. mental ja tu! rasanya kan trajun dari bangunan sin kiew hin. wait! nda ja tinggi bangunan atu! wawawa....well, atleast patah mematah ja la tulang kaki ku apa. huhu...hmm...since my assignments abis dah (Yeayy!!!)maka aku baru tah kan start revise. P baru secubit ja nganya. salnya apa nah? Ne nah lecturers ku yg tercyg sumanya ah. sibuk2 tah ja kan membagi urg test apa. membari mental ja lagi tu. P ada yg part siuk wen lecturers membagi soalan exam. Soalan exam?!! Rugged tuuuuu....keke...well, nda ja kmi payah2 kan bekakas lagi apa kan. Kata one of my lecturer, exam2 ne patutnya bukannya sal 'what u answer d qs' but 'HOW u answer them'. Yatah ia bagi kami soalan2nya then ia suruh kami cari sendiri jawapan. Bernas kan? mudahan tah kali ane aku score lagi. huhu...

Kepada yg exam ne nanti, wish u guys goooood luck!!!! lapas exam lanja aku liat wayang ah..wawawa...

No comments: