Friday, January 30, 2009

STRANGE THINGS HAPPEN WHILE HELPING BATGIRL

Tadi me and Qlah helped Hani checking ia punya traps. Ia ne ambil project Dr Lane yang sal Bats yatah begalar tah Batgirl anak ane. Wawawa…Anyway, masa kami baru kan masuk ke dalam hutannya, tejumpa tah kami ne this cute little Kura-kura. Hehe…kan di putik kang, perjalanan kami ane lagi jauh. So, we all decided kan ambil masa on the way kan balik ke jalan raya. Well, masa mengusai trap, there was this creepy sound yang kami dangar disana. Bunyi macam urang becakap ada ja. Macam teriak2 ada ja. Pendangaran ku la. So aku assume pekerja disiring2 jalan atu kali. Pi durang Qlah cakap manada pekerja dekat2 ane. Bwoohhh…Tutup mulut dan telinga je la.Dalam utakku tym atu, mun ‘the thing’ mengaga, parang c Hani ada. Libaskan ja kiri kanan. Hehe..Another thing was masa kami balik semula ke jalan raya, kami ne kan memutik tah sang Kura-kura ane. Kali liat, nada. Question mark dalam utak lagi. Dalam ati, laju ja lusirnya. Huhu…Adakah anda percaya? Unbelieveable, but it happened to us.

No comments: