Monday, January 12, 2009

HARI KELUARGA H.A.R DAN TAHUN BARU 2009

Macam taun2 yang dulu, every 31st Dec kami HAR sekeluarga menyambut hari keluarga dan tahun baru di rumah nini. And as usual, there were games, karaoke, bouncer, makan and bunga api. Yang specialnya masa sambutan kali ane, ada pari sama ikan yu salai. Slurrrppppp! Sodap hingga menjilat jari kaki! Keke...Then aku buat revenge. Masa tahun 2007 aku nda banyak manang games. But this time...erra is back! Thank goodness aku juara for game membuka benang beras (bek ja ada training masa game sukanria..huhu) and third place for game makan limau n pisang. Huhu..jadi tah. At least ada adiahku...wawawa...Well, this time also I started to sponsor presents for the kids. Kecian ja kan nda banyak games durang ane. Gpun Hari Keluarga ane kan meant for them to have fun. Kami yang basar2 ane enjoy ja. Sekali the guys bekaraoke and menari2. Macam kelab dangdut plang durang ulahkan ane wa. Padahal bawah beranda ja durang menari2 ane. Kwang...kwang...kwang. Then my other cuzen bawa game PS2 nya and bawa dance mat. Apalagi, sorang2 beratur nunggu giliran kan main ala2 DDR la tu. Dah jam kan ampir 12am, sorang2 lagi sibuk turun bawah bukit kan meliat bunga api yang kan kana pasang. And when the clock strikes 12, everyone was like...Happy New Year!! Then menyambung lagi main bunga api. Yang pastinya meriah la Lumapas dimalam. Bukan saja kami yang memasang bunga api. Jiran sebalah etc pun memasang jua. Apalagi, belatupan wa Lumapas dimalam atu. Huhu...

Azam? Kan kawin kali ku. Wawawa. (Kidding). Hmm...of course I wanna be better compare to last last year. Probably 2009 akan menjadi titik sejarahku bertukar status ke level yang up sikit. Liat rezeki and masa la dulu. Apa nya urang, manusia hanya mampu merancang namun tuhan yang menentukan segala2nya. Nda ja? One more thing, aku kan nguruskan badan!! Sanak rasaku mun berisi ane. Macam sasak nafas wa ulihnya. Tho’ Bie cakap nda payah kuruskan tapi...baju kawin wa karang nda muat! Whoopss...out of topic pulak. Keke...Biasa...kan mau kawin grand and extravaganza mengalahkan Mawi n Ekin. Wawawa...tunggu tah ah 5 tahun akan datang. Kan befoya2 ku lu travelling around the world. (^_^)

p/s= sipun tah keaheran but Have a very HAPPY NEW YEAR 2009 to all of u!! Muahhzzz..

No comments: