Tuesday, September 23, 2008

Raya yang akan menjelma...

Nda sadar, panya kan sebulan dah umat islam berpuasa. Which means that kitane kan meninggalkan bulan ramadhan. Rasa sedih tu ada ja p rasa hepi ada ja sal nya syawal kan menjelang. Hehe...Yang siuknya bila UBD kana bagi cuti seminggu. Walaupun sekajap nganya, p at least jadi tah daripada taun lapas yang kami kana bagi cuti 2 ari nganya. Sadis kali ah..nda puas diri makai baju raya...huhu...

Yang paling aku rindu raya ane is kuih tapak kuda!! Bukan selalu ku makan...banar plg byk dah ciptaan dan inventions kueh2 raya yang baru tapi tapak kuda ane ja liur ku...jangan2 aku ne ada darah kuda x. wawawa...

Anyhow, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua umat islam di seluruh negara. Kepada Babu2 dan tangah2 ku, jangan lupa angpau ku. Sipun aku basar udah p alum ja ku bekaja..wawawa...nda kira! Angpau mesti ja di bagi arahku!

To my parents, ampunkan dosa2 ku dari sejak aku di kuarkan dari parut mama sampai ku basar bagak mcm ane. Halalkan tia apa yg ku mkn, minum, masak dan tidak lupa hutang ku! keke...

To my 'Shahjihan', mohon dimaafkan atas segala salah silap syg selama ane. Manatau sepanjang 2 taun kitane bersama, ada tia syg menyakiti ati bie secara sedar mahupun nda. Syg berdoa agar perhubungan tane ane akan dirahmati oleh Allah dan dipanjangkan usia perhubungan hingga ke aher hayat. Amin...Tiada yang lain, hanya satu...

To my bestfriends Cuti3pie dan kengkawan suma, ampun dan maaf ku pinta dari ujung rambut ku yg bakal ku straight kn hingga ujung kuku ibu jari kaki ku yg alum tepapat lagi. Redha dan halalkan apa yang aku temakan, teminum, tetalan, tetaguk, tekantut etc arah kamu. Mana tau ada ku tekantut senyap2 arah bilik kamu. Wahaha!

No comments: