Tuesday, December 2, 2008

Giant dan Azie ku~~~

Masa ku jalan2 tadi kan arah Giant sambil begatal miang meliat hunks and pretty boys, tejumpa tah ku dang Azie ane. Ia makan arah Jolibee sama fren nya. Yatah, apalagi...bejabir wa sorang2 beceta apa itu ini. Maklum la...batah dah nda jumpa. Nda ja zie? (aku tau ko membaca ne, yatah ku tanya ko direct ane tarus) wawawa...anyway, rindu la ku kan ko ane. Bejumpa ko ane, te'flash' wa kenangan masa tane damit2 dulu. eseh..masane, tuha bangka la sorang2. huhu...eh, aku muda masih eh. young and sweet lagi (eceh..nda mengakun aku tua dah..keke...)

Anyways, apart from that ahernya apa yg ku tunggu2 ada udah. selama 4 bulan ku menunggu dengan penuh mengharap dan keraguan yang tidak pasti samada ada atau nda (eh, apakan..bebelit2 ja ayatku ane), ahernya ia ada. Aku lah org yang paling bahagia arini. Aku lah yang paling gembira arini. Senyumanku panjang sampai ke telinga bak clown. Mataku bundar basar meliat ia kuar. wah! Elaun ku kuar dah!! wawawa...bahagianya...

No comments: